آیا اعتیاد یک بیماری است؟

خانه / آموزشی اعتیاد / آیا اعتیاد یک بیماری است؟
آیا اعتیاد یک بیماری است؟
2.8/5 - (6 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی شهریور ۲, ۱۳۹۷

آیا اعتیاد یک بیماری است؟
آیا اعتیاد یک بیماری است؟

آیا اعتیاد یک بیماری است در آموزش کمپ ترک اعتیاد زنان قسمت دوم

این امر مخصوصا برای زنان که ممکن است از خانواده مشروب خورده باشد مهم است، اما اغلب معتادین را که از دست رفته اند، مانند اعتیاد به آرامش بخش ها، کمخونی های درد و یا اختلالات خوردن، گسترش می دهند.

یک اعتیاد می تواند به اعتیاد دیگر منجر شود، و یک دارو می تواند به شما در مصرف دارو دیگری عود کند. این یکی از عواقب یک مغز است که برای اعتیاد سیمی شده است.

فرض کنید شما معتاد به کوکائین هستید. اگر می خواهید کوکائین را متوقف کنید، باید از مصرف تمام داروهای اعتیاد آور مانند الکل و ماری جوانا متوقف شوید. شما هرگز نباید با یکی از آنها دچار مشکل شوید، اما اگر شما همچنان از الکل یا ماری جوانا استفاده کنید، حتی به طور تصادفی، آنها سرانجام شما را به انتخاب دارو شما هدایت می کنند. بازیابی نیاز به بی حوصلگی کامل دارد.

اعتیاد متقاطع چگونه عود می کند:

تمام اعتیاد در همان قسمت مغز کار می کند. اعتیاد اعتیاد اعتیاد است بنابراین یک داروی می تواند شما را به هر دارو دیگری بازگرداند.
حتی ماری جوانا نوشیدن متوسط ​​و یا سیگار کشیدن، مانع خود را کاهش می دهد، که باعث می شود انتخاب های مناسب شما دشوار شود.

اگر از استفاده از داروهای انتخابی خود متوقف بمانید، اما همچنان از الکل یا ماری جوانا استفاده می کنید، می گویید نمی خواهید مهارت های مقابله ای جدید را بیاموزید و نمی خواهید زندگی خود را تغییر دهید. شما می گویید که می خواهید به تکیه بر مواد مخدر یا الکل برای فرار، استراحت و پاداش خود بپردازید. اما اگر مهارت های جدیدی را یاد نگیرید، تغییری نخواهید کرد و اعتیاد شما با شما تمام خواهد شد.

پایان متن.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان