کمپ ترک اعتیاد اجباری زنان

3.4/5 - (114 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی فروردین ۲۱, ۱۴۰۱

کمپ اجباری زنان
بهترین کمپ ترک اعتیاد ( اجباری اقدام خانواده ) زنان تهران ۰۹۱۹۷۹۲۴۶۳۱ در مدرنترین و پیشرفته ترین مراکز بهبودی شهر تهران، اسلامشهر ، کرج زیر نظر بهزیستی در این مراکزها دارای کادر مجرب متشکل از پزشک، روانشناس، مددیار اعتیاد و مددیار خانواده می باشد.
درحال حاضر از پذیرش بیماران اجباری بانوان معذور هستیم و فقط خدمات ما شامل بیماران تمایلی میباشد. با تشکر

در دوره های زمانی مشخص مددجویان مرکز را تحت معاینه های پزشکی و مشاوره های مختلف قرار میدهند. برگزاری جلسات بهبودی بطور مداوم برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی بطور مداوم برگزاری ورزش صبحگاهی به صورت گروهی و روزانه و همینطور انجام ورزش های گروهی میباشد.

 جهت انتقال کمپ اجباری زنان

جهت اقدام اجباری خانواده برای مرکز مجاز ترک اعتیاد زنان حضور افراد درجه یک بیمار با مدارک هویتی و داشتن برگه قضایی و یا انتقال از طریق نیروی انتظامی الزامی میباشد.

انتقال بیمار از طریق اکیپ اورژانس آمبولانس با برگه ارجاع جهت بستری مجاز میباشد.

شماره مراکز مجاز دولتی و بهزیستی ترک اعتیاد زنان

طرح جمع آوری کمپ ترک اعتیاد اجباری متجاهر زنان

 در حقیقت ما در جامعه با دو دسته از معتادان سر و کار داریم. دسته اول معتادانی هستند که دارای خانواده بوده و در خانه به مصرف مواد مخدر می پردازند، دسته دوم افراد بی خانمانی هستند که به عنوان معتاد متجاهر شناخته می شوند. طبق آمار ثبت شده، حدود ۶۰ هزار معتاد زن از تمامی ۱۵۳ هزار نفر جمعیت آنان، بی خانمان می باشند.

در میان دسته های مختلف معتادان، متجاهران در اولویت پاکسازی قرار دارند. به منظور کاهش تعداد این معتادان، نگهداری، ساماندهی و درمان این افراد در اولویت قرار دارد. بدین منظور پروژه ها و عملیات های مختلفی صورت گرفته، که به جمع آوری آن ها پرداخته شده است. اما متاسفانه معتادان متجاهر علاوه بر اعتیاد، دارای جرایم و بیماری های بسیاری هم هستند، که باید در این خصوص نیز اقدامات لازم و ضروری نیز شکل گیرد. برای این منظور تفاهم نامه های بسیاری میان ارگان های مختلف سپاه، بسیج، سازمان زندان های استان های بزرگ شکل گرفته است. در این خصوص، در فشافویه تهران، مکانی با ظرفیت ۳۲۰۰ نفر در نظر گرفته شده است. مثلا در ماموریتی که چند ماه پیش در محله های شوش، هرندی و مولوی انجام شد، چندین ارکان، بهزیستی، وزارت بهداشت، مرکز سروش، دستگاه قضا و شهرداری شرکت کرده و به جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در این سه محله پرداختند.

پایان متن.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان