درمان بیماری اعتیاد در کمپ زنان

3.4/5 - (16 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی فروردین ۲۱, ۱۴۰۱

درمان بیماری اعتیاد در کمپ زنان درمان اعتیاد در زنان پروسه ای طولانی و طاقت فرسا است، که ابتدا از طریق خانواده ها شناسایی شده و سپس به مرکز ترک اعتیاد ارجاع داده می شود. اعتیاد در زنان را می توان به دو دسته مدرن و سنتی تقسیم کرد. در حقیقت زنانی که دارای سنی بیش از ۴۰ الی ۵۰ سال می باشند، اغلب تمایل به مصرف مواد مخدر سنتی مانند تریاک دارند و در مقابل این افراد، جوان تر ها به دلایلی مانند کسب لذت و با ناآگاهی، رو به سوی مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها می کنند

 

شروع اعتیاد زنان تا درمان کمپ زنان

جالب است بدانید که اغلب افرادی که به مرکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند، مصرف کننده مواد مخدر صنعتی می باشند. در مصاحبه های متعددی که با این افراد صورت گرفته است، اکثرا اذعان داشتند، که اغلب آن ها بر اثر فریب های دوستان و اطرافیان خود از سیگار و قلیان شروع کرده و سپس رو به سوی قرص های روانگردان، شیشه، مورفین، تریاک و…. آورده اند.

Camp authorized addiction centers for women
درمان بیماری اعتیاد در کمپ زنان درمان اعتیاد در زنان

اعتیاد به شیشه زنان

بیشتر این زنان، فریب کم سوادی و ساده لوحی خود را خورده و از طریق دانشگاه، مدرسه، دورهمی های دوستانه، باشگاه ورزشی، آرایشگاه های زنانه و… با مواد مخدر آشنا شده اند و در ابتدا هرگز گمان نمی کردند که این مواد اعتیاد آور باشد. از این رو به راحتی به مصرف آن ها پرداخته و هرگز گمان معتاد شدن را نیز در ذهن پرورش نمی دادند. حقیقت این است که کمپ های ترک اعتیاد زنان پر از این افراد فریب خورده و به تاراج رفته می باشد. در کمپ ها است، که حقیقت را در مورد چهره زشت اعتیاد خواهید دید. جایی که فردی با تحصیلات دانشگاهی ، بی سواد و یا یک شخص روستایی و شهری، فرد شاغل و یا خانه دار و… همگی در یک اتاق  قرص های روانگردان،اعتیاد شیشه زنان، مورفین، تریاک بستری هستند. همه این موارد درس عبرتی برای نوجوانان و زنان سرزمینمان است که بدانند، اعتیاد همیشه در کمین آن ها است.

اعتیاد دختران و زنان به شیشه و گل
اعتیاد به شیشه زنان

گاها هم اتفاق نظر خانواده رو به اقدام ترک اجباری ارجاع به کمپ اجباری زنان چاره ایی نمیبینند عدم تصمیم گیری فرد بیمار جهت ترک اعتیاد از کمپ اجباری چه میدانیم میتوانید به صفحه ترک اجباری با لینک آبی رنگ را کلیک یا لمس کنید

اقدام برای درمان اعتیاد از سوی خانواده

مرکز ترک اعتیاد زنان، جایی مخصوص به این قشر بوده و بدون هیچ گونه قضاوتی به آن ها خدمات ارائه می دهد. زیرا که تحقیقات نشان داده است که بسیاری از این زنان و یا حتی خانواده های آن ها از ترس آبروی خود، از مراجعه به مرکز ترک اعتیاد زنان خودداری می کنند. در صورتی که این افراد بیمار هستند و نیاز به کمک تخصصی دارند. باور این مسئله می تواند تا میزان بسیاری از مشکل اعتیاد زنان را حل کند.

مقاله اختصاصی گروه بانوان همتا احیاء زندگی

نیلوفر ساکی

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان