هزینه کمپ ترک اعتیاد زنان ۱۴۰۳

3.5/5 - (25 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی فروردین ۱۲, ۱۴۰۳

هزینه درمانی مراکز درمانی کمپ ترک اعتیاد زنان میان مدت و بلند مدت اقامتی هزینه هردوره درمانی ماهانه در سال ۱۴۰۳ تحت نظارت محترم سازمان بهزیستی میباشد، هزینه های بستری طبق تعرفه و پروتکل سازمان بهزیستی میباشد.

هر ساله سازمان بهزیستی مبلغی را به عنوان نرخ بستری به ازای هر بیمار به کمپ ها اعلام می نماید. این هزینه ها شامل، خوراک، هزینه های درمانی و مشاوره و مکان می باشند. کمپ های خصوصی مجهزتر که دارای سالن ورزشی، کارگاه های آموزشی و برنامه های متنوعی در حین درمان می باشند، علاوه بر این هزینه ها، مبلغی را نیز جهت تامین رفاه بیماران از سرپرست آن ها دریافت می نماید. از این رو معمولا نرخ کمپ های خصوصی به دلیل امکانات بیشتری که برای بیماران فراهم می کنند، بالاتر است.

هزینه کمپ و کلینیک ترک اعتیاد زنان
هزینه کمپ و کلینیک ترک اعتیاد زنان

هزینه کمپ ترک اعتیاد زنان

و مراکز مجاز حق دریافت هزینه کمپ زنان مازاد را ندارند. از این رو تمامی هزینه ها بر مبنای شرایط فعلی جامعه و هزینه های مرکز در نظر گرفته شده است و هیچگونه تاثیری بر روی خدمات درمانی و اموزشی ندارد کمپ و کلینیک ترک اعتیاد تا تمامی خانواده های محترم شرایط پرداخت را داشته باشند این مرکز در هر ساعاتی از شبانه روز آمادهء پذیرش عزیزانی هستند که تصمیم دارند سبک زندگی خود را تغییر دهند و از اسارت اعتیاد رهایی یابند.

چرا برخی از کمپ ها هزینه های کمتر و برخی دیگر هزینه های بیشتر میباشد؟

برای افرادی که به صورت حضوری و یا تلفنی با کمپ ها تماس داشته اند، شنیدن نرخ های مختلف بستری امری غیر عادی جلوه نمی کند. برخی از کمپ ها چنان هزینه های گزافی دریافت می کنند که با هتل های چند ستاره برابری کرده و برخی دیگر آنقدر مقرون به صرفه هستند که غیر واقعی به نظر می رسد. اما به راستی دلیل این بازه وسیع نرخ ها چیست؟ چرا کمپ ها دارای نوسان قیمت شدید هستند؟

باید عنوان کرد که کمپ ها بر اساس قانونی و یا غیر قانونی بودن شان و یا دولتی و خصوصی بودن شان دارای نرخ های متفاوتی می باشند.

پایان متن.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان