درد تنهایی باعث اعتیاد زنانه من

3.4/5 - (7 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی آبان ۲۲, ۱۴۰۲

درد تنهایی باعث اعتیاد زنانه من شد نمیدانم شاید اعتیاد من به عنوان زن جور دیگر توجیه دیگر باشد ۱۷ ساله بودم که مرا به عقد مراد در آوردند. دختری روستایی که با یک نظامی ازدواج کرد و از همان روز اول بعد از ازدواج به دور از خانواده زندگی می کرد.احساس تنهایی شدیدی داشتم. از طرفی هم همسرم تا ساعت ۳ در پادگان بود و گاهی ماموریت داشت و تا چند روز در خانه نبود. سعی می کردم کمتر غر بزنم. اما با این حال گاهی که همسرم خانه بود آن چنان از دلتنگی ها و تنهایی هایم برایش می گفتم که او احساس می کرد مسئول تمامی درد ها و رنج های من است. برای همین هم یا از شندین طفره می رفت و یا اینکه سعی می کرد زمان خود را در محل کار و یا با دوستانش سپری کند

بی توجهی همسرم

غم دوری از خانواده ام و بی توجهی های همسرم باعث شده بود که هر روز افسرده تر از قبل شوم. تنها سرگرمی من گشتن در فضای مجازی و صحبت کردن با دوستان مجازیم بود. از آنجایی که هیچکس نبود که موقع پوشیدن یک لباس جدید از من تعریف کند و یا اینکه از غذایی که تزیین کرده بودم خوشش بیاید، من تمامی عکس های زندگیم را در فضای مجازی قرار می دادم. خوشبختانه مخاطبان بسیاری داشتم که نسبت به زندگی من واکنش نشان می دادند. از میان آن ها پسران جوانی بودند که از ظاهرم تعریف می کردند و یا نظر می دادند. حقیقتا برای منی که تشنه یک توجه کوچک بودم این توجهات بسیار لذت بخش بود.

ترک اعتیاد به الکل زنان و مردان وعوارض مصرف
درد تنهایی باعث اعتیاد زنانه

کم کم فعالیتم در دنیای مجازی بیشتر شد. انقدر که گروه های دوستی تشکیل دادیم و با آن ها به کافه و یا پارک می رفتیم. اوایل همسرم از اینکه دیگر غز نمی زدم خوشحال بود. اما بعد ها که دید دوستانم هم دختر هستند و هم پسر با روابط ما مخالفت می کرد. با این حال هر بار من به طرفداری از دوستانم می پرداختم و باور نمی کردم که جمع دوستانه چطور می تواند اساس زندگیم را نابود کند.

اعتیاد به مواد مخدر و الکل

اولین لغزش اعتیاد به الکل زنان من زمانی بود که یکی از دوستانم که از طریق اینستاگرام با او آشنا شده بودم مرا به یک مهمانی دعوت کرد. مهمانی که در آن هر نوع رابطه ای، هر نوع نوشیدنی و هر نوع ماده مخدر و محرک در دسترس همگان بود. در ابتدا که وارد مهمانی شدم یکی از پسران به سمتم آمد. به او گفتم که متاهل هستم، اما گویا این موضوع برایش بی اهمیت بود و رفتاری را انجام داد که با واکنش تند من ر وبرو شد و خود را جمع و جور کرد. در حقیقت رفتار من باعث شد که ناگهان همه از من کناره گیری کنند.

 به قسمت دوم مقاله اعتیاد زنانه من .

پایان متن

نیلوفر ساکی

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان