تاثیر ماری جوانا گل مخرب تر از هروئین در زنان

خانه / اخبار و حوادث اعتیاد / تاثیر ماری جوانا گل مخرب تر از هروئین در زنان
لطفا امتیاز دهید post

تاریخ بروز رسانی خرداد ۱۴, ۱۳۹۸

طبق آخرین پژوهش های صورت گرفته بر روی تاثیر ماری جوانا بر روی مغز، مشخص شد که این ماده مخدر سبب کوچکی مغز می گردد. اغلب این عارضه غیر قابل بازگشت بوده و یا برای ترمیم دوباره نیاز به زمان بسیاری است.فرقی بین اعتیاد زنان و مردان در شدت مصرف با توجه به شرایط جسمی کمی متفاوت میباشد.

مصرف گل و هرویین در زنان دختر جوان
The impact of marijuana, more destructive than heroin in women

ماری جوانا که به نام علف و گل نیز شهرت دارد، از گیاه شاهدانه به دست می آید و هیچ فرقی با حشیش و گراس ندارد. در واقع این دو ماده نیز از گیاه شاهدانه تهیه می شوند. بنابراین گمانه زنی که می توان ماری جوانا را تفننی مصرف کرد. از جمله علائم مصرف ماری جوانا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به گشادی مردمک چشم
  2. حواس پرتی، ضربان قلب بالا
  3. فشار خون بالا

 توهم و خندیدن های هیستریک و… را نام برد. اما علاوه بر تاثیرات جسمانی، ماری جوانا بسیار بر روی روان فرد موثر است. او معمولا قابلیت های خود کنترلی اش را از دست می دهد و احساس می کند که از جامعه ترد شده است. تمامی این عوارض به دلیل کوچک شدن مغز می باشند.

ورود دختران جوان جهت ترک گل به کمپ ترک اعتیاد زنان هستیم

پذیرش دختران جوان  بواسطه مصرف و اعتیاد به گل در کمپ زنان افزایش داریم .تاثیر ماری جوانا زمانی بیشتر می گردد، که همراه با الکل و سایر مواد مخدر توهم زای دیگر مصرف شود. در این صورت فرد مرز میان واقعیت و توهم را متوجه نشده و ممکن است دست به کار های خطرناکی بزند. متاسفانه درمان افرادی که به مصرف اعتیاد گل دارند، بسیار متفاوت تر از سایر مواد مخدر مانند تریاک، هروئین و… می باشد.

زیرا که مواد فوق را می توان با دارو درمانی مانند متادون و حضور در کمپ زنان… درمان کرد، اما اعتیاد به گیاه شاهدانه تنها از طریق روانشناسی و روانشناختی درمان می شود، که این کار نیز به زمان طولانی و دوره درمانی سه ماهه در مرکز ترک بانون توسط مددیار اعتیاد و روانشناس نیاز دارد.

پایان متن.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان