اعتیاد زنانه من قسمت دوم

3.5/5 - (6 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی آذر ۲۶, ۱۴۰۲

در ادامه قسمت دوم اعتیاد زنانه من کناره گیری ناگهانی دوستانم باعث شد که احساس تنهایی عجیبی بر من حاکم شود. برای همین هم سعی کردم مابقی شب را با آن ها مخالفت نکنم تا دیگر مرا کنار نگذارند. نتیجه این تصمیم باعث شد که در آخر شب من تبدیل به یک معتاد مست الکل شوم که حتی نمی توانستم روی پای خودم بایستم.

اعتیاد به مواد و الکل

اعتیاد به مواد شیشه و الکل در نهایت هم نمی دانم چگونه به خانه رسیدم. صبح که از خواب بیدار شدم متوجه شدم که اتاق متعلق به خانه خودم نیست. در خانه چرخی زدم و متوجه شدم که خانه متعلق به همان پسری است که دیشب قصد سواستفاده از من را داشت. متاسفانه من نیز در عالم مستی و پس از مصرف مواد این اجازه را به او داده بود. حال دیگر نمی دانستم با چه رویی می توانم به کنار همسرم بروم. شرمگین از همه جا به خانه خودم بازگشتم. خوشبختانه همسرم در ماموریت بود و شاهد این اوضاع نبود.

اعتیاد زنانه من قسمت دوم
 اعتیاد به مواد شیشه و الکل در زنان

چند روزی را از خانه بیرون نرفتم و از فضای مجازی فاصله گرفتم. تماس های روی گوشیم از مرز ۵۰ تا گذشته بود و تنها به تلفن های همسرم پاسخ می دادم. تقریبا بعد از یک هفته بود که اینستاگرامم را باز کردم و از آنچه که می دیدم متعجب و حیران بودم. از ترس خشکم زده بود. بیشتر پیج هایی که مربوط به دوستانم بود پر شده بود از کلیپ های من. کلیپ هایی که در زمان مستی از من گرفته شده بودند. این کلیپ ها آنقدر شرم آور بودند که مطمئن بودم همسرم بعد از دیدن آن ها حتما مرا طلاق می دهد. در حقیقت همینطور هم شد.

طلاق به خاطر اعتیاد

متاسفانه سرعت انتشار کلیپ ها در فضای مجازی به قدری زیاد بود که همسرم ۲۴ ساعت بعد از انتشار با من تماس گرفت و تنها ۳ کلمه را بیان کرد: می خواهم طلاقت دهم. بعد از آن مکالمه کوتاه ناگهان دست و پایم سست شد. تلفت پشت تلفن. خواهر و برادر هایم زنگ می زدند. پدر و مادرم اشک می ریختند که چرا با آبروی آن ها بازی کرده ام. در حقیقت همسرم بعد از دیدن کلیپ ها به خانواده ام خبر داده بود و خود به منزل پدری خودش رفته و برای کار های طلاق اقدام کرده بود. حال من مانده ام یک دنیا پشیمانی از این اشتباهی که کرده ام.

شما میتوانید برای مشاهده قسمت اول مراجعه فرمایید.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان