اعتیاد زنان با مردان متفاوت است

خانه / آموزشی اعتیاد / اعتیاد زنان با مردان متفاوت است
اعتیاد زنان با مردان متفاوت است
لطفا امتیاز دهید post

تاریخ بروز رسانی شهریور ۲, ۱۳۹۷

اعتیاد زنان به مواد مخدر-کمپ ترک اعتیاد
اعتیاد زنان به مواد مخدر-کمپ ترک اعتیاد

اعتیاد به مواد مخدر مانند شیشه،هروئین و الکل بر اعتیاد زنان با مردان متفاوت است، و در اخر جهت بهبودی به کمپ ترک اعتیاد زنان مراجعه میکنند برای رهایی از دام اعتیاد.

در حالی که مردان به احتمال زیاد نسبت به زنان به افزایش اعتياد مبتلا هستند، زنان بیشتر به چالش های بیشتری دست می یابند. زنان عواقب پزشکی یا اجتماعی مربوط به اعتیاد را سریعتر از مردان تجربه می کنند، سخت تر از آن است که ترک کنند و برای عود بیشتر آسیب ببینند. بیایید بررسی تاثیرات خاصی بر روی زنان انجام دهیم.

بیمار ۴۰ ساله من، “لوری”، یک مادر تنها سه پسر بود که شروع به تزریق هروئین کرد تا درد کمر درد را کاهش دهد. او از کنترل خارج شد، او مجوز پرستاری خود را، شغل او، و در نهایت خانه اش را از دست داد. پس از سالها دشواری، او اکنون در حال بهبودی در کمپ ترک اعتیاد زنان  است، به عنوان مشاور مشاوره مواد و مادری دوستداشتن به دو پسران نوجوان کار می کند؛ قدیمی ترین (“او کودک من”) از مصرف بیش از حد هروئین درگذشت. او ۲۰ سال داشت.

یک مجله تحقیق بهداشت عمومی آمریکا در سال ۲۰۱۰ دریافت که زنان بیشتر احتمال دارد که از مواد مخدر تجویز می شوند و به مدت طولانی به آنها ادامه دهند. قبل از استفاده از هروئین، لوری اگزیدیدون تجویز شده بود. مطالعه دیگری در مورد درد مزمن بیماران تجویز مواد مخدر در مجله درد نشان داد که افزایش خطر ابتلا به سوء مصرف مواد مخدر در زنان به مسائل عاطفی مربوط می شود در حالی که مردان به علت مشکلات قانونی و رفتاری سوء مصرف مواد مخدر دارند. لوری علاوه بر مشکلات بهداشتی خود (اعتیاد، هپاتیت C، افسردگی)، بیکاری و بی خانمانی را همراه با پدر و مادر مجرد تلقی کرد.

پایان متن.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان