آموزشی غلبه بر اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد

خانه / آموزشی اعتیاد / آموزشی غلبه بر اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد
آموزشی غلبه بر اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد
لطفا امتیاز دهید post

تاریخ بروز رسانی شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش غلبه بر اعتیاد به مواد مخدر در کمپ ترک اعتیاد 

چگونه برای جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر، درمان پیدا کنید و شروع به بهبودی کنید. از دست ندهید حتی اگر قبلا سعی کرده اید و شکست خورده اید. جاده ی بهبودی اغلب شامل آشفتگی ها، مشکلات و ناکامی ها است.

توسعه اعتیاد به انواع مواد مخدر فرقی نمیکنید اعتیاد به شیشه ، قرص ، تریاک ، گل و غیره ، همه یک نقص کاراکتر یا نشانه ای از ضعف نیست و برای غلبه بر مشکل، بیش از توان اراده طول می کشد. سوء استفاده از داروهای غیرمجاز یا تجویز شده خاص می تواند تغییرات در مغز ایجاد کند و موجب میل شدید و اجبار به استفاده از آن شود که محرمانه بودن به عنوان یک هدف غیرممکن به نظر می رسد. اما بهبود هرگز از دسترس نیست، مهم نیست چقدر وضعیت ناامید کننده شما به نظر می رسد. با درمان و پشتیبانی مناسب، تغییر ممکن است. از دست ندهید حتی اگر قبلا سعی کرده اید و شکست خورده اید. جاده ی بهبودی اغلب شامل آشفتگی ها، مشکلات و ناکامی ها است. اما با بررسی مشکل و تفکر در مورد تغییر، شما در حال حاضر به خوبی در راه خود است.

آموزش غلبه بر اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد
آموزش غلبه بر اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد

غلبه بر اعتیاد به مواد مخدر: تصمیم بگیرید که تغییر ایجاد کنید

برای بسیاری از افراد که با اعتیاد مبارزه می کنند، سخت ترین گام به سوی بهبودی، نخستین است: شناختن یک مشکل و تصمیم گیری برای تغییر. طبیعی است که احساس ناامنی در مورد اینکه آیا آماده تغییر هستید یا اگر آنچه را که برای خروج نیاز دارید، احساس کنید. اگر به یک داروی تجویدی معتاد هستید، ممکن است نگران باشید که چگونه می خواهید یک روش جایگزین برای درمان یک وضعیت پزشکی پیدا کنید. خوب احساس پاره شدن. تعهد به محرمانه شامل تغییر بسیاری از موارد، از جمله:

نحوه برخورد با استرس
چه کسی در زندگی شما اجازه می دهد
آنچه را که در وقت آزاد خود انجام می دهید
چطور در مورد خودت فکر میکنی
داروهای تجویزی و بدون نسخه که مصرف می کنید

همچنین طبیعی است که احساس گناه در مورد انتخاب مواد مخدر خود را حتی اگر می دانید باعث ایجاد مشکلات در زندگی شما می شود. بازیابی نیاز به زمان، انگیزه و حمایت دارد، اما با تعهد به تغییر، می توانید اعتیاد خود را غلبه کنید و کنترل زندگی خود را به دست آورید.

پایان متن.

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان