شماره کمپ ترک اعتیاد زنان قرچک ورامین

شماره کمپ ترک اعتیاد زنان قرچک ورامین

3.5/5 - (112 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی شهریور ۵, ۱۴۰۰

در مقاله شماره کمپ زنان در قرچک و کمپ مجاز بانوان ورامین پیشوا قابل توجه کاربران عزیز در رابطه با شماره مرکز کمپ ترک اعتیاد زنان قرچک و ورامین اجباری و اختیاری قرچک و ورامین در حال حاضر شما میتوانید برای کمپ ترک اعتیاد ورامین پیشوا، به سازمان محترم بهزیستی منطقه خود مراجعه کنید  و یا اینکه برای ارجاع بیمار به کمپ زنان قرچک و ورامین با ما تماس بگیرید 

تلخ ولی واقعی : اعتیاد زنان به مراتب بسیار وحشتناک تر و غیر قابل باور تر از اعتیاد مردان می باشد. تصور اینکه زنی و یا مادری پای بساط منقل وافور باشد و یا بر اثر مواد مخدر صنعتی توانایی صحبت با فرزندان خود را نداشته باشد.

کمپ ترک اعتیاد زنان قرچک و ورامین

در ادامه مفاله کمپ ترک اعتیاد زنان قرچک و ورامین : اعتیاد زنان به مراتب بسیار وحشتناک تر و غیر قابل باور تر از اعتیاد مردان می باشد. تصور اینکه زنی و یا مادری پای بساط منقل وافور باشد و یا بر اثر مواد مخدر صنعتی توانایی صحبت با فرزندان خود را نداشته باشد، بسیار درد آور است. این در حالی است که بسیاری از این زنان توسط همسران و یا محیط خانوادگی خود به اعتیاد گرفتار شده اند. البته برخی از این زنان گرفتار دوستانی معتاد و یا فریبکار بوده اند و کم کم از طریق تبلیغات سوء، به مصرف مواد مخدر گرایش یافته اند.

کمپ ترک اعتیاد زنان قرچک
کمپ زنان در قرچک

اعتیاد زنان تنها یک بیماری نیست، بلکه معضلی اجتماعی است که خواه ناخواه اکثر جوامع با آن سر و کار دارند. هر چند که آمار اعتیاد زنان در ایران بسیار کم است، اما با این حال به دلیل ترد شدن این افراد از سوی خانواده هایشان، کارتن خواب شدن و روی آوردن به تن فروشی، در این افراد رو به افزایش است. متاسفانه به دلیل نبود حمایت عاطفی و مالی کافی از این زنان، اغلب آن ها تمایلی به ترک نداشته و خود را رها شده حس می نمایند. این در حالی است که در چند سال اخیر با تاسیس کمپ ترک اعتیاد زنان، این افراد برای ترک به صورت اجباری و یا حضوری مراجعه می نمایند.

کمپ بانوان ورامین و پیشوا

کمپ ترک اعتیاد زنان ورامین پیشوا، دارای شرایطی برابر با کمپ ترک اعتیاد مردان بوده و تنها تفاوتی که دارد این است که در این کمپ ها به دلیل حضور زنان بصورت تمایلی و کمپ اجباری ، بار عاطفی و مسئولیت روانی بیشتری بر دوش مددکاران و روانشناسان حاکم است. بیشتر مشکلی که اعتیاد زنان ایجاد می کند، در رابطه با فرزندانشان می باشد. معمولا در این حالت یا این زنان کسی را نداشته که در حین فرایند ترک فرزندان خود را به آن ها بسپارند و یا اینکه خود از فرزندان دل نکنده و بی تابی می کنند.

کمپ ترک اعتیاد زنان ورامین پیشوا
کمپ ترک اعتیاد زنان ورامین منطقه پیشوا

آسیب اعتیاد بر زنان

شاید اگر قرار باشد آسیب هایی که از طریق اعتیاد بر زنان وارد می شود را بر شمریم، دزدی کردن، تن فروشی، کارتن خوابی و… در مقابل فروش فرزندان و یا به دنیا آوردن طفلی معتاد وحشتناک نباشد. در حقیقت تنها در این صورت است که می توان با تمام وجود چهره زشت اعتیاد را مشاهده کرد. در این خصوص دولت و ارگان های همانند بهزیستی تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است، که سبب کاهش این ضایعه اسفناک در چند سال اخیر شده است.

گسترش بیماری های مقاربتی مانند هپاتیت و ایدز نیز یکی از آثار مخرب اعتیاد زنان می باشد. متاسفانه برای این موضوع تنها راه چاره ای که می توان پیشنهاد کرد، پشتیابی خانواده ها و حمایت عاطفی از این افراد می باشد. اگر غیر از این باشد، فرد معتاد در صورت مواجه شدن با رفتار غیر دوستانه ی اعضای خانواده خود، خانه را ترک کرده و بیش از پیش به مصرف مواد مخدر می پردازد.

لازم به ذکر است که گفته شود، ترک اعتیاد در زنان و یا حتی مردان، در خانه شکل نمی گیرد. این روند سال هاست که منسوخ شده است و تجربیات نشان داده است، که این روش نمی تواند به اندازه کمپ ترک اعتیاد زنان و مردان در روند پاکسازی موثر باشد. زیرا که در این مراکز ترک اعتیاد، افراد ابتدا از طریق روانکاو، مددکار، مورد ارزیابی روحی و روانی قرار می گیرند و بعد از ریشه یابی اعتیاد، این افراد را برای دریافت درمان خاص خود به پزشک منتقل می کنند. بعد از این روند، پزشک برنامه ترک را بر اساس فاکتور های ویژه ای در پرونده وی ثبت می نماید.

قابل توجه کاربران عزیز مقاله ویژه کمپ زنان قرچک و ورامین در دست ویرایش میباشد و بزودی در سایت بارگزاری خواهد شد.

پایان متن.

نیلوفر ساکی

چاپ مطلب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

شماره تماس مستقیم کمپ زنان